הפעם לא מפספסים!

מזל טוב, עונת החתונות התחילה. או בעצם שוב עונת החתונות התחילה.

הפעם זאת העונה שבין תשעה באב לחגים, שלפניה היתה את העונה של שבועות עד ימי בין המיצרים, ולפניה את העונה שבין פורים ועד פסח.... מין מעגל ארוך ואין סופי של לפני ואחרי.

ובין העונות והחוגגים (שמודדים חליפות, וקונים טבעות, ועושים נסיונות של תסרוקת, וכבר היו שוב אצל התזמורת...) יש את אלה שמחפשים. חלקם מחפשים חדשים, נכנסו לא מזמן לתוך המעגל. וחלקם כבר ותיקים, מלווים כבר שנים חברים לחופה, אבל להם זה עדיין לא קרה.

ובין העונות הם מסתירים תועפות של כאב והחמצה, על עוד ״דייט״ שלא הצליח, ועוד פגישה שלא מוצתה.

ופתאום ההוא שלא רציתי אותו רק בגלל הגיל, או ההיא שלא יצאתי איתה שוב רק כי היא מדי התביישה... נראים לי פספוס רציני (ותשלימו אתם לבד, על איזה עוד ״קריטריונים״ משמעותיים שללתם, שפתאום בפרספקטיבה נראים לך שוליים כל כך!). ופתאום במחשבה קצת יותר מעמיקה, ואחרי עוד שנה שעברה אני מבין או את מבינה, שדיפדתי הלאה בגלל שטות. ולרגע פיספסתי את הדברים החשובים באמת.

אז דווקא היום כשעונת החתונות שוב התחילה, זה זמן טוב להתחיל במבט חדש. (לא צריך להצטער על מה שהיה, מה שעבר, כנראה שלא היה שלך...) אבל להרכיב הפעם משקפיים קצת אחרות. וזה קשה. אבל אולי שווה להתייעץ עם חבר טוב או בת-דודה שמבינה עניין (כאלה שכבר חוו דבר או שניים בחיים, ויש להם סבלנות וחוסר שיפוטיות, ומכירים אתכם מספיק טוב בשביל לעזור להתמקד במה שבאמת חשוב).

יש גם כאלה שרשימות עוזרות להם. 

אפשר לכתוב 3 דברים שהם הכי חשובים בעיני (וכן, רק שלושה!), ו 3 דברים שעליהם אי אפשר להתפשר, ומהנקודה הזאת להתחיל.

ולפעמים שווה גם על זה להתייעץ. שאלו זוגות שאתם מעריכים, על מה לדעתם לא כדאי להתפשר, ובמה כן להתמקד. ואז תבחנו את התשובות ביחס לאישיות שלכם (כי גם כאן, לא כל מה שמתאים לאחר, תמיד יתאים גם לי).

ואפילו אז, לבוא לפגישה בראש פתוח, בלי שיפוטיות, כי לפעמים ברגע האמת מתגלות הפתעות.

ולפעמים זה הרגע לנסות להעזר באנשי מקצוע. כאלה שיכולים לעזור לכם לראות תמונה רחבה יותר, אפילו של עצמכם ושל העתיד שלכם.

וגם לייעץ ולכוון תוך כדי תהליך!

וכמו תמיד, אנחנו כאן בשבילכם.